Oferta agencji to między innymi Opracowanie strategii marki

Obecnie zarządzanie firmą znacznie częściej jest związane z koniecznością powierzenia niektórych obowiązków innym podmiotom. Dotyczy to zarówno z zagadnieniami bieżącymi, jak i z zadaniami perspektywicznymi. Raporty roczne budzą strach dla wielu przedsiębiorstw. Prócz tego nie każda placówka zatrudnia w takim stopniu wykwalifikowanych członków zespołu doradczego, by profesjonalnie taki raport zinterpretować. Z tego powodu coraz częściej firmy zdają się na pomoc agencji reklamowych w tej materii. Dobre agencje reklamowe nie tylko traktują każdego zleceniodawcę w sposób indywidualny, ale również każdy strategiczny szkic konstruują od zera. Tak właśnie dzieje się w przypadku raportów rocznych z działalności danej firmy – zleceniodawcy. Raporty są z reguły tworzone od podstaw, bez uniwersalnych szablonów, z uwzględnieniem charakterystyki danego przedsiębiorstwa. Zatrudniająca fachowców agencja reklamowa bierze pod uwagę także cel konstruowania takiego raportu, jego zastosowanie praktyczne. Podczas powoływania do istnienia raportu rocznego bardzo ważne są również powtarzające się spotkania konsultacyjne z przedstawicielami danego klienta. Indywidualnie zaprojektowany raport przedstawia treści zarówno liczbowe jak i innego rodzaju w przyciągający uwagę, a równocześnie przejrzysty graficznie sposób. Wszelkie badania otoczenia rynkowego są przy tym wykonywane przez ekspertów z dziedziny marketingu. business-to-business (B2B). Można więc efektywnie wykorzystać je w dalszych posunięciach przedsiębiorstwa, tak w aspekcie materialnym, jak i strategii całościowych.